wyszukiwanie zaawansowane
» Zwroty i reklamacje

Kontakt

  • FORCARGO ALBERT BANASIK
    ul.Towarowa 22, 25-616 Kielce
    NIP: 657-190-02-20
  • E-mail:biuro@forcargo.pl
  • Telefon884 777 111
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek 9.00 - 17.00 Sobota 9 - 14 informacja telefoniczna

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Dołącz do przesyłki poprawnie wypełniony formularz zwrotu. [ FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA ]

Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Towar w stanie nienaruszonym w opakowaniu producenta odpowiednio zabezpieczony należy zwrócić przesyłając go wraz z formularzem zwrotu oraz fakturą VAT na niżej podany adres:

FORCARGO ALBERT BANASIK
ul.Towarowa 22, 25-616 Kielce


Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w terminie do 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru wraz z wymaganymi dokumentami.

REKLAMACJE
 

Przed odebraniem przesyłki proszę sprawdzić stan przesyłki pod względem uszkodzeń mechanicznych . Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Wypełnij oraz dołącz do przesyłki poprawnie wypełniony formularz zwrotu. [ FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA ]

Towar w stanie faktycznym w opakowaniu producenta odpowiednio zabezpieczony należy zwrócić przesyłając go wraz z formularzem reklamacji oraz fakturą VAT na niżej podany adres:

FORCARGO ALBERT BANASIK
ul.Towarowa 22, 25-616 Kielce


Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie,  w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego towaru, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy na podany rachunek bankowy.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@forcargo.pl lub telefonicznie: Nasz Konsultant  udzieli Państwu  wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


Przejdź do strony głównej
Forcargo 2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.