Przed odebraniem przesyłki proszę sprawdzić stan przesyłki pod względem uszkodzeń mechanicznych . Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Wypełnij oraz dołącz do przesyłki poprawnie wypełniony formularz zwrotu. [ FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA ]
Towar w stanie faktycznym w opakowaniu producenta odpowiednio zabezpieczony należy zwrócić przesyłając go wraz z formularzem reklamacji oraz fakturą VAT na niżej podany adres:
FORCARGO ALBERT BANASIK
ul.Towarowa 22, 25-616 Kielce
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego towaru, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy na podany rachunek bankowy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@forcargo.pl lub telefonicznie: Nasz Konsultant udzieli Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.